czwartek, 28 grudnia 2017

Poświąteczny renifer

Wiem, wiem: reniferowy tydzień już był.
Jednak nie mogłam oprzeć się, aby zaprezentować Wam dzisiejszą pracę.

Do jej wykonania zatrudniłam pierwszoklasistę - Marcinka.
Z racji przerwy świątecznej w szkole, miałam okazję gościć Marcinka u siebie.

Aby urozmaicić mu czas postanowiłam zorganizować mu plastyczne zajęcie.
Na sztywną kartkę papieru nakleiłam postać renifera.
Wycięłam również dziurki, które kolejno ponumerowałam, tak jak na zdjęciu poniżej:




Zadaniem Marcinka było przewlekanie sznurka jutowego przez dziurki, z zachowaniem odpowiedniej kolejności.





Połączyłam przyjemne z pożytecznym.
Praca jest dobrym ćwiczeniem grafomotorycznym i matematycznym.
Dodatkowo sprzyja rozwijaniu koncentracji, spostrzegawczości i umiejętności skupiania uwagi przez dłuższą chwilę.

















Dzięki przewlekaniu sznurka przez dziurki dziecko rozwija i doskonali precyzję ruchów, ćwiczy motorykę małą, przygotowuje się do nauki pisania. Zabawa uczy też liczenia w zakresie od 1 do 23!
Marcinkowi praca się podobała. Bez protestu zasiadł przy stole i wykonał pięknego reniferka.





Cieszę się, że miałam okazję zaprezentować Wam pracę plastyczną dla starszych dzieci i ciekawie zagospodarować czas 7- latkowi:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Wiktorkowa mama czarodziejka Template by Ipietoon Cute Blog Design