czwartek, 29 marca 2018

Zajączek wielkanocny

Podczas świątecznych przygotowań znalazłam czas na wykonanie dekoracji do Wiktorka pokoju. 
Dziś mama zrobiła coś dla synka.

Oczywiście Wiktorek nie byłby sobą, gdyby nie pomagał mamie w wykonywaniu pracy.

Bardzo spodobały mu się materiały do naszego zajączka, a były to:
- 2 kule styropianowe,
- paczka patyczków higienicznych,
- pompony,
- sztuczne oczka,
- uszy, stopy i ręce wykonane z kartek papieru.




Najpierw należało przygotować podstawę zajączka. 
Stanowiły ją dwie kule połączone za pomocą dużej wykałaczki, tak jak na zdjęciu poniżej:



Zanim jednak to zrobiłam Wiktorek musiał pobawić się tymi "piłeczkami" i rzucał i turlał je, gdzie popadnie.

W międzyczasie przygotowałam patyczki higieniczne, które przecięłam na pół.



Razem z Wiktorkiem nadziewałam patyczki na styropianowe kule.
Wiktorek próbował wbijać patyczki, lecz była to zbyt ciężka i trudna praca dla takiego malucha.


















Mama w towarzystwie swojego asystenta wykonywała swoje zadanie.



Po przygotowaniu zajączkowego futerka nadeszła kolej na doklejenie części jego ciała.
Za pomocą kleju na gorąco przymocowałam oczy, nos, ogonek, uszy, ręce i stopy.
Nie zapomniałam również o wąsach:)

Nasz wielkanocny cudak wygląda tak:


Wiktorek jest zachwycony nową zabawką i wskazał mi miejsce w swoim pokoju, gdzie mam ustawić zająca.

Chyba specjalnie wybrał półkę obok stoliczka, aby miał łatwy dostęp do kicaka.

1 komentarze:

 

Wiktorkowa mama czarodziejka Template by Ipietoon Cute Blog Design