niedziela, 12 maja 2019

Biedroneczko leć do nieba

W związku ze zbliżającymi się 3 urodzinami Wiktorka skupiłam się na przygotowywaniu imprezowych dekoracji zapominając o tworzeniu prac plastycznych.
Postanowiłam się poprawić i na koniec weekendu stworzyłam Wiktorkowi wyczekaną pracę plastyczną.
Razem z moim maluchem przywołujemy wiosnę i zaczynamy typowo wiosenne prace.

Dziś króluje skrzydlata biedronka.

Na początek stworzyłam buzię i skrzydełka biedronki. 
Taki trójwymiarowy efekt uzyskałam poprzez przyklejenie do siebie boków trzech kółek wyciętych z czerwonego papieru.
Wiktorek musiał jedynie udekorować samodzielnie skrzydełka biedronki czarnymi kropkami.

Zgodnie z inwencją twórczą artysty kropki znalazły swoje miejsce na biedronkowych skrzydełkach.












Pracę zakończyliśmy wspólnie wyuczonym wierszykiem:
BIEDRONECZKO LEĆ DO NIEBA, PRZYNIEŚ MI KAWAŁEK CHLEBA!



A już niebawem stworzymy śmieszną żabkę, a po imprezie urodzinowej zaprezentuję jej tematykę przewodnią i przygotowane przeze mnie dekoracje:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Wiktorkowa mama czarodziejka Template by Ipietoon Cute Blog Design