poniedziałek, 11 czerwca 2018

Octopus

Zbliżają się wakacje - czas beztroski i odpoczynku.
Dla nas najlepszym miejscem na odpoczynek z Wiktorkiem jest morze.

Zabawy w piasku i w wodzie to najlepsza frajda dla takiego malucha.
W związku z tym zabieramy Was w podwodny świat.

Dziś zapoznamy Was z przesympatyczna różową ośmiornicą.

Wiem, że wata i rękawiczka kojarzy się z mroźniejszą porą roku, ale my łamiemy te stereotypy i zrobimy z nich letnią ośmiornicę.

Poza tym ostatnio w upały 30 stopniowe Wiktorek chodził ubrany w chustkę pod szyję, czapkę i w rękawiczki.
 Widocznie musiał się bardziej dogrzać.

Nasza dzisiejsza propozycja na wykonanie ośmiornicy wymaga zaangażowania zarówno dziecka jak i rodzica.
Zadaniem Wiktorka było wypchanie rękawiczki kawałkami waty. 
Ćwiczył w ten sposób umiejętność chwytania i doskonalił sprawność manualną. Dodatkowo zapewniłam mu wrażenia sensoryczne, gdyż miał okazję poznać miękką i puszystą strukturę waty.











Gdy rękawiczka była wypełniona watą za pomocą kleju na gorąco zakleiłam jej koniec tak jak na zdjęciach poniżej:





Następnie Wiktorek podał mi różowe sztuczne oczka, które również doczepiłam klejem do rękawicy.








Zwieńczeniem naszej pracy było wyszycie przeze mnie krzyżykowej buźki.

Nasza ośmiornica jest milutką przytulanką.



Wiktorek tulił ją i dawał buziaki!







Dobrze, że mu się spodobała.
A Wam również?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Wiktorkowa mama czarodziejka Template by Ipietoon Cute Blog Design